V digitalni dobi smo.

To pomeni, da za prepoznavnost vaše blagovne znamke ne potrebujete več miljonov in zakupovanja TV oglasov ali jumbo plakatov. Dovolj je dobro ciljan oglas na spletu, ki je relativno poceni.
Potrebujete pa pametno strategijo, kako biti tam, kjer so vaše stranke. Slaba novica je, da smo v času, ko je najtežje od vsega ravno pridobiti pozornost. Dobra novica je, da ste našli ekipo, ki razume kaj je potrebno narediti, da izstopate. In ne, ni dovolj pametno oblikovanje. Potrebno je natančno določiti kdo so vaše stranke, kaj iščejo in jim ponuditi TOČNO TO v zelo strnjeni obliki in s pametnimi akcijskimi gumbi, ki vodijo v nakup (ali karkoli že je želena akcija).
Skratka marekting je detektivsko delo. Če se ga lotujete sami, vam priporočamo ta orodja:
in seveda Google Trends
Pri Lepi Reči za vašo prepoznavnost skrbimo:
KATJA PIRC – brihtna oblikovalka, ki se vaše znamke najprej loti iz znanstvenega vidika, z vizualno raziskavo vaše direktne konkurence in nato z raziskavo pametnih praks v tujini. Tako dobite resnično kakovosten grafični izdelek, ki si ga vaše stranke zapomnijo, zato potrebujete manj denarja, za oglaševanje!
GREGA MERCINA – programer, ki ve, kako postati všečen Googlu. Če boste pri nas naročili spletno stran, vam jo bo postavil Grega. Poskrbel bo, da vas bodo stranke na Googlu našle in vam svetoval kako poskrbeti, da boste vidni na spletu.
NATAŠA PIJAŽA – kreativka, ki misli izza papirja in ekrana. Pomagala vam bo pri aspektih vašega produkta, ki presegajo grafiko.

NEJC MERCINA – specialist za digitalni marketing in zmuzljive trende.


Podatki podjetja:

studio identiteta, Katja Pirc s.p., ulica Milke Kerinove 12, Krško. DŠ 15469115


info@leparec.si
040 820 342